Hoppa till innehåll

Vilka Spel Har Du Till Ps3?

Gäst OneDream

Rekommendera inlägg

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ok, kanske inte rätt tråd direkt, men rekommenderar (nån annan än Kabby. xD) Uncharted?

Hur mycket ger du för mitt oöppnade?, får inte spela det för min pappa så ska sälja det. :3

Emm.. Jag har bara 350 spänn för tillfället och det är för lite antar jag? ._. Vad vill du ha för det?

Äsch, kom på att jag har några hundra i spargrisen. Jag är intresserad. Säg ett pris.

Redigerat av SunEspeon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Simpiz
Om ni inte har PS3 tycker jag att ni ska sluta att vara inne på det här forumet. Sluta skriv att ni inte har det eller inte vill skaffa det här pratar vi om vilja spel vi har inget annat själv har jag Warhawk, Uncharted: drake's fortune snart Haze & Call of duty 4 sen ska jag skaffa Call of duty 5 & Resident evil 5! =)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni inte har PS3 tycker jag att ni ska sluta att vara inne på det här forumet. Sluta skriv att ni inte har det eller inte vill skaffa det här pratar vi om vilja spel vi har inget annat själv har jag Warhawk, Uncharted: drake's fortune snart Haze & Call of duty 4 sen ska jag skaffa Call of duty 5 & Resident evil 5! =)

HAHAHHAHAHAHAHA! Och det var du som trodde det var lag på att följa åldersgränser. XDDDD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, kanske inte rätt tråd direkt, men rekommenderar (nån annan än Kabby. xD) Uncharted?

Hur mycket ger du för mitt oöppnade?, får inte spela det för min pappa så ska sälja det. :3

Emm.. Jag har bara 350 spänn för tillfället och det är för lite antar jag? ._. Vad vill du ha för det?

Äsch, kom på att jag har några hundra i spargrisen. Jag är intresserad. Säg ett pris.

Kolla PF. :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Simpiz

HAHAHHAHAHAHAHA! Och det var du som trodde det var lag på att följa åldersgränser. XDDDD

Då tar du nog fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...