Maestrow Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Jag Vet Inte Vad Jag Ska Vara. Warrior Vet Jag Men Vettefan Om Jag Ska Vara Dwarf Eller Gnome För De Är Den Ända Jag Vill. Vad är era motiveringar m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Gnome Warrior med Escape Artist är mages största mardröm B) Frost Nova är mages ända försvar mot warrior men gnomes kan fly från den. Dessutom så är inte stoneform så j*vla nödvändig, varar bara i 10sekunder och sån j*vla lång cooldown. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maestrow Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Då fåre bli en Gnome Warrior Men Killar Blir Bara Så Jaevla Fula :P Hur kan man göra den snygg?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Nee gnome males e ju ultracoola >;( Ta silverfärg på håret och välj INTE det extremt fula leendet -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Då fåre bli en Gnome Warrior Men Killar Blir Bara Så Jaevla Fula :P Hur kan man göra den snygg?? Gör en gnome female, dem ser tuffast ut och det ser så mobbat ut för en tauren när den blir nerspöad av en gnome warrior med fetaste yxan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Dvärg är ju lätt den coolaste rasen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Dvärg ftw! Dvärg skall det vara. :) Så j*vla sköna. Och så ska man vara Fury speccad och ha Dual wield. Helt j*vla underbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maestrow Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 kk Men de får Bli Gnome Warrior!! Men skulle ni kunna skicka bilder på en snygg male/female?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Den här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maestrow Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Den här? Aaaah den va rätt snygg :D Tackar..!! Kanske finns snyggare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 http://img77.imageshack.us/img77/7373/gerwf1.jpg Kom då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maestrow Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 http://img77.imageshack.us/img77/7373/gerwf1.jpg Kom då! En Gnome Warrior Female Får Det Bli :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg