Str4ndB3rg Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Skrivet 25 Mars 2007 (redigerat) En fråga bara om BF2 när man går upp i rank. När blir vapnet uppgraderat kolla bilden. Den där lilla mätaren däär som jag har ringat in med röd text vilket håll ska den åt för uppgradera vapnet? Kan jag alldrig få svar? Fråga besvarad Redigerat 2 April 2007 av Star_Fox Citera
Kraver Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Skrivet 25 Mars 2007 För att låsa upp ett vapen måste du först nå tredje ranken. När du når en ny rank så kan du vänta tills matchen är slut eller leava den och då borde ett fönster komma upp att du får välja ett vapen att låsa upp. Citera
XX2 Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Skrivet 25 Mars 2007 En fråga bara om BF2 när man går upp i rank. När blir vapnet uppgraderat kolla bilden. Den där lilla mätaren däär som jag har ringat in med röd text vilket håll ska den åt för uppgradera vapnet? Kan jag alldrig få svar? Om du kör demo tror jag att det inte går att gå upp i rank Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Skrivet 26 Mars 2007 En fråga bara om BF2 när man går upp i rank. När blir vapnet uppgraderat kolla bilden. Den där lilla mätaren däär som jag har ringat in med röd text vilket håll ska den åt för uppgradera vapnet? Kan jag alldrig få svar? Nej det går inte att gå upp i rank på demo. Inte heller i singleplayer eller på orankade servrar. Citera
Ray2704 Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Skrivet 26 Mars 2007 En fråga bara om BF2 när man går upp i rank. När blir vapnet uppgraderat kolla bilden. Den där lilla mätaren däär som jag har ringat in med röd text vilket håll ska den åt för uppgradera vapnet? Kan jag alldrig få svar? Mätaren är hur mycket energi gubben har, liksom hur mycket gubben kan springa :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.