Pelleelle Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Vad är det för speciellt med ranken? Händer något när man får tillräckligt hög rank? (jag har platinum rank) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Ju högre rank man får, desto högre chans får man att en vild pokemon vill bli din vän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 gäller inte de bara levlen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Ledarens lvl + Rank + en Item som kan tänkas hjälpa till, spelar roll i chansen för att få nya pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 hur många procents bonus får man med rankerna då? min carizard är på level 45 och jag har platinum rank(lite tjatit nu...). Jag vill ju ha Groudon, men den har -10%. med bara levlen måste jag vara på level 60+(från gamefaqs). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Om du har en Friend Bow så ökar chansen med 10%. Jag kan inte hitta hur mkt ens rank påverkar det hela, sorry. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 och var får man friend bow då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 I Mt. Faraway på våning 30, men mer exakt vet jag inte. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 hur låser man upp mt faraway då? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Du måste ha klarat Raikou, Entei och Suicune innan du kan komma till Mt. Faraway. Dessutom måste du ha Surf. Men du måste ha en nyckel från Solar Cave för att kunna få Friend Bow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Och vilken level ska min chaizard vara på då?(jag ska gå solo) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 vilken du vill.Lunatone o solrock finns där så se upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg