Gäst InTech Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Skrivet 25 Oktober 2007 Det står att det inte är HELT pålitligt. -.- Nissling: Varför är du allergisk mot playstation då.. Citera
bladefinor Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Skrivet 25 Oktober 2007 (redigerat) men bladefinor e du helt dum i huvvet elr??? det står ju f*n klart o tydligt att källan inte är pålitligjag verkar ha mer i hjärnan än dig iaf... jag sitter inte och kommenterar dåiliga saker om vad andra säger, jag visar er FAKTA! jag har inte heller bett om dina j*vla f*cking åsikter!om man säger att man är 110% säker, ligger då ditt "100%" på 1000% som 100? eller är du då dum i huvudet för att du inte vet att 110% går inte att ha? (visst visst, lite off-topic och lite besserwisser...) gå och klaga på någon som verkligen ÄR dum i huvudet... jag litar mer på sveriges ENDA playstation-3 sida, för jag tror inte dom vill ljuga om sig själva riktigt... Redigerat 25 Oktober 2007 av bladefinor Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.