S_ikers Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 jag kan sända en fuska.se radio med mixad musik kommentator och annat vad tycker admin, moderratorer och alla på fuska.se om detta ??? ps. klarar bara 32 pers på min server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Personligen skulle jag säga nej till det, men admin kanske har andra tankar om det. Fuska är en pro-gjord sida, med funktionerna och utseendet, skulle radion hålla klassen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) Personligen skulle jag säga nej till det, men admin kanske har andra tankar om det. Fuska är en pro-gjord sida, med funktionerna och utseendet, skulle radion hålla klassen? Tycker konstigt nog exakt likadant som Xade. :o En tolvåring som skulle köra en egen radio server. :blink: Tycker inte det låter som en särskilt bra idée. Har också för mig att man också måste betala för varje låt man spelar upp som är upprovshättsskyddad och isåfall hade du antingen fått betala eller köra låtar som du fått tillstånd att köra gratis. (är dock inte säker på hur den lagen gäller för privata radiostationer) Och skulle du sitta från 6:00-20:00 varje dag då eller? Men det är ju såklart bara min åsikt. Däremot om admin hade tagit fram spelservrarna i menyn igen kunde du ju hosta en server till något spel. Dock tror jag ej att admin kommer ta fram spelservrarna i menyn igen pga att det var så fruktansvärt lite intresse av dem. Redigerat 27 Mars 2007 av Mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Man måste betala licens för att sända komersiell musik. Vilket fuska.se inte inte vill stå för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
S_ikers Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 ok, då kan vi låsa denna tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg