Shockwave Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag har kommit till framtiden och besegrat en stor maskin vad ska jag göra nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 du ska fånga råtan prata först med gubben där bokom!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag har pratat med rottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 okej har du gjort som han sagt då gått in i rummet brevid och hållt inne l och r samtidigt när du trycker på A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 vilken rum :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 när du går precis ner för stegen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag tror jag fattar vilket rum men det funkar inte?? (visserligen lirar jag med DATOR variationen eftersom jag inte fattar någe av mitt japanska, kan det ha någon betydelse?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Det kan vara krångel med den dära porten, kolla först om du ställt in knapparna såsom du trycker, sen kan det vara emulatorn som är lite seg. Japansk emulator eller bara japanskt spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag kom till samma ställa och prövada samma sak förlängesen på datorn också men det funkade inte för ig heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 men gör exakt som råttan säger!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (redigerat) Jag har kollat och att det är rätt knappar på emulatorn, men det funkar inte, det är US variationen på spelet, på datorn! har laddat ner chrono trigger på 2 ställen och fastnat där båda gångerna.... måste vara något fel på alla Data variationer på chrono trigger :D Det spelet va j*vla kul måste nog köpa en US variation som bara e kassetten e inte aööt för dyr. Redigerat 3 Juli 2004 av MegamanX Powa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidsphere Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag har kollat och att det är rätt knappar på emulatorn, men det funkar inte, det är US variationen på spelet, på datorn! har laddat ner chrono trigger på 2 ställen och fastnat där båda gångerna.... måste vara något fel på alla Data variationer på chrono trigger :D Det spelet va j*vla kul måste nog köpa en US variation som bara e kassetten e inte aööt för dyr. Det är så med min emu spel också... Kommer ingenstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg