Hoppa till innehåll

Chronr Trigger


Shockwave
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 6 månader senare...

va rörigt det vart:S hihi :ph34r:

 

 

jag hade samma problem, men sen kom jag på det. det var nåt konstigt med emulator knappana så en av knapparna, y tror jag funkade inte på den bokstaven som jag hade. så jag bytte till en helt annan bokstav, då funkade det.

så byt bara knappar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Jag har börgat om på en annan dator, fastnade på samma ställe!

 

men får väl försöka hitta en US variation till snes i stället!

 

 

Men ALLA NI är värdelösa! Ok 1 år senare för mig men!

 

OM NI HÅLLER IN L och R sen A bara en gång så funkar det inte..

Men om ni håller in L och R sen slår på A hela tiden så öppnar dem sig ..

suck

 

LR så slår ni på L R och A samtidigt hela tiden tills dem öppnar sig! fastnade där med men det gick om man slog och slog och slog!! haha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

byt knbapparna.. det gjorde jag.. det funkade.. för att se vilka knappar som funkar håll in R och L.. som man ska sen tryck på en knapp. funkar den byt på dom 2 knapparna så funkar det.. ps jag vet ej vad jag ska göra nu.. jag har varit på 600 talet och fått den där svärd biten.. vet ej vad jag ska göra nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

byt knbapparna.. det gjorde jag.. det funkade.. för att se vilka knappar som funkar håll in R och L.. som man ska sen tryck på en knapp. funkar den byt på dom 2 knapparna så funkar det.. ps jag vet ej vad jag ska göra nu.. jag har varit på 600 talet och fått den där svärd biten.. vet ej vad jag ska göra nu

 

kommer inte ihåg men jag klara ut det och då blev det så att man fick gå runt på masa ställen och snacka med gubbar, dom som gort spelet, och en sa att det finns; tror det va, 10 olika slut så du kan nog göra flera grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...