belladonna Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) hej hoppas på hjälp av er duktiga pokemon spelare :) jag och min son har fastnat där i sanden i öknen mopeden stannar o vi kommer tillbaxs till staden igen. Redigerat 27 Mars 2007 av belladonna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Flyttar tråden till rätt forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
belladonna Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Flyttar tråden till rätt forum... okej tack för det ät lite vilse här . men jag hoppas någon här vill hjälpa mig brukar hjälpa min son som är 7 år att spela ,men nu har jag försökt länge ,han fråga nu hela tiden om jag fått någon hjälp, så snälla gör han glad :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Flyttar tråden till rätt forum... Åk till Gatonport o gå till Junkshop. Där kommer du att få hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg