Hoppa till innehåll

Oblivion | The Elder Scrolls 4


Gäst Zakakiro

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro

Men va i hela vetet? tror inte det står peplica,, typ ceremonial elr nått :blink: elr ja minns itte va det stog på dwarwen shield men i alla fall: ja har deletat det gamet å gjort en ny char, den ja hade blev lite freaky,, nu é ja en coolare imperial knight,, full steel armor, steel shield, jeweled necklace, gold emerald ring, -> SILVER LONGSWORD <- :cool: hitta den i fighters guild,, haft den på förra game me andra chars ;) bra me silver longsword ^^ å så har ja 30 steel arrows me steel bow (bra å ha ju) :medieval: när ja blir lvl 10 ska ja fixa SK (Skeleton Key för dom som inte vet va SK menas) men det é ju kul å ha andra chars me.. funderar på att gö nån typ av Mage sen ^^ kanske egen class,,, me alla magica saker ^^ :student:

 

Vad ska Mages använda för Armor, inte light armor va? ska de använda "Normal" clothes elr? :bah: ja menar asså typ såna man till ex kan hitta i lådor, som det inte står "Light Armor" elr "Heavy armor" på... :huh: ska gö en sån där egen class Mage ^^ de verkar as coola :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena! Ja har svårt att bestämma mej för vilken class ja ska vara... Vilken tycker ni är bäst? jag hade en as cool char men fick hack i skivan eller nåt för ja kunde inte gå in på den filen mer så ja fick ta bort den .. :(  Han va en: Ras: Dark Elf, Stjärntecken: The Shadow, Class,, Nightblade, Guild Dark brother hood (Hade de där dark brother hood kläderna å vapen  :D  å va eliminator i den å va en vampyr, han ägde xD fast han va ba lvl 5 då men xD                            Kan ni komma på nån ny class? vill helst va Imperial  :cool:    gillar inte heavy armor, de é ju så damn segt,, jaja va jag tjötar ;) hehe, plz ge mej nåra förslag ^^

 

 

Nåt som du ska va e en Dark Elf som jag fast jag e en tjej. sen ska du välja den hästen i början när han kungen vill se ditt stjärn-tecken, när baurus vill se ditt stjärn-tecken så tar du archer. öva som in i. Sen så dödar du vakterna på tre slag elr tre pilar ^^ OBS! glömde skriva vad du skulle öva i. Det är strengh och agility + speed då får du en jätte bra gubbe särskilt om du ska in i arenan. Hoppas du gilla det så hör av dig.

 

MvH. PastoZ :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

A just de... jag vet att jag vill ha en Mage å en Wood Elf Tjuv i alla fall... men sanningen é att jag inte é alls mkt för pilbåge =/ <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...