Hoppa till innehåll

Oblivion | The Elder Scrolls 4

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro
Skrivet

Men va i hela vetet? tror inte det står peplica,, typ ceremonial elr nått :blink: elr ja minns itte va det stog på dwarwen shield men i alla fall: ja har deletat det gamet å gjort en ny char, den ja hade blev lite freaky,, nu é ja en coolare imperial knight,, full steel armor, steel shield, jeweled necklace, gold emerald ring, -> SILVER LONGSWORD <- :cool: hitta den i fighters guild,, haft den på förra game me andra chars ;) bra me silver longsword ^^ å så har ja 30 steel arrows me steel bow (bra å ha ju) :medieval: när ja blir lvl 10 ska ja fixa SK (Skeleton Key för dom som inte vet va SK menas) men det é ju kul å ha andra chars me.. funderar på att gö nån typ av Mage sen ^^ kanske egen class,,, me alla magica saker ^^ :student:

Vad ska Mages använda för Armor, inte light armor va? ska de använda "Normal" clothes elr? :bah: ja menar asså typ såna man till ex kan hitta i lådor, som det inte står "Light Armor" elr "Heavy armor" på... :huh: ska gö en sån där egen class Mage ^^ de verkar as coola :cool:

Skrivet

Tjena! Ja har svårt att bestämma mej för vilken class ja ska vara... Vilken tycker ni är bäst? jag hade en as cool char men fick hack i skivan eller nåt för ja kunde inte gå in på den filen mer så ja fick ta bort den .. :(  Han va en: Ras: Dark Elf, Stjärntecken: The Shadow, Class,, Nightblade, Guild Dark brother hood (Hade de där dark brother hood kläderna å vapen  :D  å va eliminator i den å va en vampyr, han ägde xD fast han va ba lvl 5 då men xD                            Kan ni komma på nån ny class? vill helst va Imperial  :cool:    gillar inte heavy armor, de é ju så damn segt,, jaja va jag tjötar ;) hehe, plz ge mej nåra förslag ^^

Nåt som du ska va e en Dark Elf som jag fast jag e en tjej. sen ska du välja den hästen i början när han kungen vill se ditt stjärn-tecken, när baurus vill se ditt stjärn-tecken så tar du archer. öva som in i. Sen så dödar du vakterna på tre slag elr tre pilar ^^ OBS! glömde skriva vad du skulle öva i. Det är strengh och agility + speed då får du en jätte bra gubbe särskilt om du ska in i arenan. Hoppas du gilla det så hör av dig.

MvH. PastoZ :gitarr:

Gäst Zakakiro
Skrivet

Det lät gör bra ^^ :D ja bara lvlar upp min knight sen ska ja göra en sån där dark elf archer å en mage tror ja ^^ :cool:

Gäst Zakakiro
Skrivet

A just de... jag vet att jag vill ha en Mage å en Wood Elf Tjuv i alla fall... men sanningen é att jag inte é alls mkt för pilbåge =/ <_<

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...