PussyCat Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Som hon är just nu. Trevlig, rolig, söt, helt underbar och typ allt som är bra i världen.w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Smart, söt, rolig, frisk, etc etc (fasten jag vet att jag nog inte kommer hitta den perfekta) Fast jag tjäner en som skulle beskriva hans dröm tjej. Spelar ingen roll hur smart hon var, snygg och hennes bh storlek skulle behöva vara 72-Ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Hon ska vara omtänksam, snäll, skratta mycket, ha min humor, gilla att kramas/pussas men även vara trevlig mot andra människor. Hon behöver inte ha ett hollywood utseeende, men det är ju ett plus om hon är söt med. :) Hon ska inte dricka, röka, snusa(det finns dom tjejer som gör det), eller bara vilja ha sex hela tiden, och vara trogen, inte en player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Stora Bröst, getskägg och en k*k som är 2km lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eight Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Som en normal tjej, of course. Redigerat 22 November 2008 av Eight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Söt ( insidan räknas ), ha bra humor, samma musik smak, vara trogen, inte bli svart sjuk, inte vara rädd för att kyssas/ha sex ( om hon inte tycker om det så respekterar jag det hon vill ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Ha humor, förstående, snäll, lite barnslig och smart. =) Dock vet jag inte så mycket om detta eftersom jag inte haft nått riktigt förhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Ärlig, snäll och trogen. Sen gör det inget om han är hårdrockare, och har han långt hår är det perfekt :DGår du i min klass och smygtittar på mig?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Söt, musikintresserad(helst spela ett eller flera instrument), inte alltför beroende av datorn, vegetarian(inget måste).. Sen skulle det ju vara gött om hon inte var alltför utåtriktad^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 (redigerat) Vara music interriserad snäll tycka om mig gilla att kramas/pussas inteligent småbarnslig och inte hålla på med skit som att röka och supa!! :angry: +om hon är sexig och söt ;) :lol: :D Redigerat 24 Juli 2008 av nintendofan9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Rolig, Söt, Trevlig, Underbar :) Håller med, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) Vacker som en Valkyria, Rolig, söt, röker ej, dricka bärs när jag gör det, sexig attityd (gärna lite sådär hes röst också) förstår sig på mig, gillar hårdrock (helst klä sig för den också så vi är två om det (: ) och helst en retromänniska som jag själv. Redigerat 16 Oktober 2008 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.