Hoppa till innehåll

Hur Ska Din Tjej/kille Vara För Att


Gäst OneDream

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Smart, söt, rolig, frisk, etc etc (fasten jag vet att jag nog inte kommer hitta den perfekta)

 

Fast jag tjäner en som skulle beskriva hans dröm tjej. Spelar ingen roll hur smart hon var, snygg och hennes bh storlek skulle behöva vara 72-Ö

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon ska vara omtänksam, snäll, skratta mycket, ha min humor, gilla att kramas/pussas men även vara trevlig mot andra människor. Hon behöver inte ha ett hollywood utseeende, men det är ju ett plus om hon är söt med. :) Hon ska inte dricka, röka, snusa(det finns dom tjejer som gör det), eller bara vilja ha sex hela tiden, och vara trogen, inte en player.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vara music interriserad snäll tycka om mig gilla att kramas/pussas inteligent småbarnslig och inte hålla på med skit som att röka och supa!! :angry: +om hon är sexig och söt ;) :lol: :D

Redigerat av nintendofan9
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Vacker som en Valkyria, Rolig, söt, röker ej, dricka bärs när jag gör det, sexig attityd (gärna lite sådär hes röst också) förstår sig på mig, gillar hårdrock (helst klä sig för den också så vi är två om det (: ) och helst en retromänniska som jag själv.

Redigerat av MursCruento
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...