Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 men legendary är ju skitsvårt Jag började om 27 gånger på en checkpoint sist jag körde Assult on the control room på legendary(jag ljuger inte, jag visste att det stället var svårt så jag räknade.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 27 gånger??? Då e du ju kass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Ne men jag hade 4 skott till snipern och 14 skott till needlern så det blev rätt knepigt. det kommer en massa osynliga på slutet av bron dessutom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 vilka har klarat ut halo WOW! :o Det är ju skit svårt... man klara ju det inte hur lätt som helst på en vecka eller så, shit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 klarade det på 4 dagar! men jag har inte klarat det på legendary Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 e kannibalgäddan avstängd???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Snyft, j-ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 kommer han aldrig tillbaka..... :( detta e slutet.......e han inte med i ps2 klubben mer???du får göra nån grav av han kassler........oåååååååhhhnejjjjjj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag tänker ha kvar han som ett minne... han hatar PS2 även i himlen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag kör det aldrig HalO så jag har inte klarat ut det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Vad har du som är så mycket skojigare? Barbie 2: the revange? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Vad har du som är så mycket skojigare? Barbie 2: the revange?Japp as kul nää jag kör inte så mkt Xbox ( ak nej men ska börja igen ) Redigerat 1 Mars 2004 av CiR3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg