Hoppa till innehåll

Vilken/vilka Hatar Du?


 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

med min warrior så "hatar" jag nog mages mest, man gör kanppt någon skada på dom xP

 

med min hunter, så hadde jag inte många problem, möjligen shadow priests men sedan respeccade jag till BM för snabbare leveling (funkade) så jag kör alldrig BG med han xP

 

OBS: min hunter var MM förut

 

Berserker Stance är ett måste mot cloth klasser, crittar du på en mage då j*vlar! Håller med att dem är bra på att undvika för och få stryk, men jag har tur som är gnome. Jag bryter mig loss från deras frost nova :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Eller som druid shapeshifta ut / in till cat eller nått så försvinner det också..

 

Ni kan tillåmed gå ut ur sheep genom och gå in i bear/cat/travelform. Riktigt fräckt tycker jag :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag hatar också noobs vid deadmines/rfc/wailing caverns som inte fattar vad deras klass går ut på. Warriorna då tar inte ens aggro och tror att dem ska dpsa. Dessutom så needar dem på precis allt, herregud, en mage tog en cruel barb en gång från mig och använde den O.O. Han sa, jag brukar så närstrid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar också noobs vid deadmines/rfc/wailing caverns som inte fattar vad deras klass går ut på. Warriorna då tar inte ens aggro och tror att dem ska dpsa. Dessutom så needar dem på precis allt, herregud, en mage tog en cruel barb en gång från mig och använde den O.O. Han sa, jag brukar så närstrid.

 

Som en gång när en mage needade på Dragons call (1h sword), och vann över mig. Han sa att han gick i närstrid "jättemycket" men han blev kickad, ingen gillar ju ninãs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte ninja, dem vet inte vad som innebär med och vara sin klass!

 

För det är så himla fel att dom ska få en AHA upplevelse när dom upptäcker att dom gör mycket mer damage med spells. Nejdå, då är det bättre att skriva

[Party] [Donken]: OMGWTFBBQ U NinJA U DUNT nEED THAT UR MAGE NUB KICK HIM PLIZ HE NINJA CRUEL BARD I DID 50 RUNS TO GET IT OMGOMGOMGOMG

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Du skulle bara veta när jag lät en hunter ta Lavesly Ring från goblins, emberstone staff om jag fick en defiasarmour. Den droppar, gissa vad, han needar och vinner på 100 i roll och jag rolla 1. Fyfan vad jag blev förbannad, hunters ska alltid göra det värre för andra klasser. Och hunters behöver inte strength, och eran pet my *s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...