Karamba Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 alla twinks kan dra åt h*lvete. shadowpriests, warlocks, mages.. alla som utnyjttar min hunters deadzone. WARRIORS MED FULL SEASON 2 OCH DEEP THUNDER!! palla deep thunder.. stormherald, det är grejor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 ja e hunter ja klarar dom flesta men inte warriors och rouges,, warrior har så j*vla mkt hp och rouge e feg å gör sej osynlig å kommer bakom en å sappar å gör så man inte kan röra sej så man dör, man får aldrig chansen å gå iväg å skjuta på honom, Kör Hunters Mark på dem direkt, sen är det bara att Wing Clip:a dem ju =). ot: Paladins ganska störande, eller Shamans när jag kör Mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Kör Hunters Mark på dem direkt, sen är det bara att Wing Clip:a dem ju =). men dom har ju säkert crippling poison, jobbigt som f** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Ingen är direkt svåra... Hunters och rogues är dom jobbigaste, spelar en affliction lock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Jag hatar warriors med gladiator gear - över 200 resilience vilket gör dom helt omöjliga att få ner plus att om de är arms har de ofta en 10% regreneration på sitt liv VARJE gång någon sölar ner eller stunnar dom. nästan omöjligt utan cooldowns för en rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 rogues... stunlockad 24/7 o när man äntligen fått på en fear på dem så drar dom på cos o då e man la typ = död Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 är du lock chucky? lvl? gör bara en death coil och lägg på en fear efter, dota han, life tap, drain life och fear igen om de behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 är du lock chucky? lvl? gör bara en death coil och lägg på en fear efter, dota han, life tap, drain life och fear igen om de behövs.PvP trink, CoS, sprint, stunlock = dead=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Okej, då ska vi se... Cheapshot, multilate, kidney shot. BAM death coilad, trinket, multilate, howl of terrorad, debuff debuff debuff debuff, feeaaaaraaaaaaaaad, debuff debuff debuff. oh shies jag har 20% hp kvar, CloS sprint vanish, cheapshot multilate. sen kom felguard och interceptstunnar mig, sen cleave på 1.8k crit... öhh okej det var ganska långsökt :P Trinket har liksom 5min cooldown -.- fear har liksom 1.4sec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) Okej, då ska vi se... Cheapshot, multilate, kidney shot. BAM death coilad, trinket, multilate, howl of terrorad, debuff debuff debuff debuff, feeaaaaraaaaaaaaad, debuff debuff debuff. oh shies jag har 20% hp kvar, CloS sprint vanish, cheapshot multilate. sen kom felguard och interceptstunnar mig, sen cleave på 1.8k crit... öhh okej det var ganska långsökt :P Trinket har liksom 5min cooldown -.- fear har liksom 1.4sec Långsökt indeed, om man har skillz (lol) har man 2 min trink, och evasion när felguard kommer, då du har ca. 80% dodge :D felguard suger i pvp iaf:p felhound/succu = win Redigerat 2 Oktober 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg