Hoppa till innehåll

Vilken/vilka Hatar Du?


Rekommendera inlägg

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ja e hunter ja klarar dom flesta men inte warriors och rouges,, warrior har så j*vla mkt hp och rouge e feg å gör sej osynlig å kommer bakom en å sappar å gör så man inte kan röra sej så man dör, man får aldrig chansen å gå iväg å skjuta på honom,

 

Kör Hunters Mark på dem direkt, sen är det bara att Wing Clip:a dem ju =).

 

ot: Paladins ganska störande, eller Shamans när jag kör Mage.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar warriors med gladiator gear - över 200 resilience vilket gör dom helt omöjliga att få ner plus att om de är arms har de ofta en 10% regreneration på sitt liv VARJE gång någon sölar ner eller stunnar dom. nästan omöjligt utan cooldowns för en rogue.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, då ska vi se...

 

Cheapshot, multilate, kidney shot. BAM death coilad, trinket, multilate, howl of terrorad, debuff debuff debuff debuff, feeaaaaraaaaaaaaad, debuff debuff debuff. oh shies jag har 20% hp kvar, CloS sprint vanish, cheapshot multilate. sen kom felguard och interceptstunnar mig, sen cleave på 1.8k crit... öhh okej det var ganska långsökt :P

 

Trinket har liksom 5min cooldown -.- fear har liksom 1.4sec

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, då ska vi se...

 

Cheapshot, multilate, kidney shot. BAM death coilad, trinket, multilate, howl of terrorad, debuff debuff debuff debuff, feeaaaaraaaaaaaaad, debuff debuff debuff. oh shies jag har 20% hp kvar, CloS sprint vanish, cheapshot multilate. sen kom felguard och interceptstunnar mig, sen cleave på 1.8k crit... öhh okej det var ganska långsökt :P

 

Trinket har liksom 5min cooldown -.- fear har liksom 1.4sec

Långsökt indeed, om man har skillz (lol) har man 2 min trink, och evasion när felguard kommer, då du har ca. 80% dodge :D felguard suger i pvp iaf:p felhound/succu = win Redigerat av Karamba
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...