bladefinor Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Hej! Jag behöver lite hjälp... Jag har hört att man kan installera Windwos 95 och 98 på PSP:t. Men har också hört att det segar ner. Här är några frågor: • Segar den ner hela PSP:t eller bara Windows 95/98? • Hur bra är det att ha den? • Kan man använda alla program som finns i den? • [VIKTIGT] - Kan den bricka PSP:t om man har Firmware 3.10 OE-A?! (Den sista frågan vill jag helst veta!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Windows Vista är bättre på psp:n så du vet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 men han snackar om den rediga win 98 !!! inte nån himla webbaserad windows!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 5 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Paradoxx: EXAKT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 tyvärr vet ja inget mer än att de är rätt söligt o de är massa hackers som jobbat rätt hårt för att få in de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 ok, men tack. det där med att hackers har svårt med det blev ett bra svar. JAG ÄR LIKSOM INGEN HACKER. Då blir det inget Windows 98... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 slå upp typ win 98 on psp på youtube o sånt o se om du får upp något.. ja vet att ja har sett en film på det men minns inte var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 ok, det ska jag göra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg