dark_master Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 hur ska jag få latios/latias på pokemon R? jag har som ni ser på deoxys frågan letat igenom hela hoenn men jag har inte hitta någonting!!! Hjälp mig!!! :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Latios och Latias gäller det så här: När du klarat av PokéLigan så kommer du hem, och går ner till undervåningen där din mamma och pappa är. Pappan kommer att gå, din mamma kommer till dig, och teven är igång. När Mamman frågar vilken färg det var, så kan du svara Red (Latias) eller Blue (Latios). Sen är det bara att gåomkring i gräs lite överallt på kartan, dom flyger fritt. Eller så e det bara så i Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 på emerald ja men i r/s frågar man inte vikken färg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 man kan fånga latios eller latias i vattnet mellan sootopolis city,psysicgymstaden och ligan.Jag har själv aldrig gjort det men lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 13 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 om du inte har gjort det, hur kan du veta hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Man kan väl fånga dom överallt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Ja överallt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Efter att man har klarat ligan ja. Har man Ruby=Latios, Saphire=Latias. Men om du vill fånga båda så ska du mixa med en som har en ticket till en ö. Kommer inte ihåg vad den heter. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 man kan hitta dem överallt, dem flyger runt. kan du inte skriva i pokemon forumet för en gångs skull Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 lättaste är att vara vid ett ställe t.ex i vattnet jämte elgymsstaden surfa i vattnet om du inte hittar den då..gå o heala dina pkmn's fast de inte behövs..sen går du dit o surfar igen o.s.v så fick jag min latios!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 när man har sätt latios eller latias så kan man se den på kartan vart den är sen dom rymmer nästan hela tiden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 De är som raikou,entei o suicune. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg