Hoppa till innehåll

Kan Man Få Mer Startpokemon?


Rekommendera inlägg

ja det finns ett fusk till det. Då måste du ha en kompis som har startat nytt spel. först välj en pokemon (starter) fånga dålig pokemon och byt med din kompis med nytt spel och gör så tills båda har alla starters.

 

PS:kanske en dålig förklaring men kolla på det fusket som jag snackade om. Detta var ganska jobbigt att skriva :medieval: :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väll inte så mycket fusk?

 

Fast för att få alla starters så be en kompis som har samma spel att börja om, fixa en av startpokemon som du inte har och sedan ska han/hon fixa pokemon bollarna och fånga en pokemon, tex. Wurple, eller Pochyena.

Du och din kompis MÅSTE ha ha 2 pokemon annars kan man inte byta (annars skulle man ju springa runt utan pokemon.. ;P ) Sedan går du och din kompis in i ett pokemon center och till "byt våningen", där ska ni prata med en av tjejerna och så..

Sedan är det bara och byta över dom, och sedan gör ni om samma sak, och sedan har du alla 3 startersarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

ja det finns ett fusk till det. Då måste du ha en kompis som har startat nytt spel. först välj en pokemon (starter) fånga dålig pokemon och byt med din kompis med nytt spel och gör så tills båda har alla starters.

 

PS:kanske en dålig förklaring men kolla på det fusket som jag snackade om.  Detta var ganska jobbigt att skriva :medieval:  :kung:

 

Jag tycker att det är dåligt att ha alla start pokémon. För att det går så segt att träna dem då <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst LudvigRamone

Finns ett kungligt fusk som funkar på gold faktiskt om man gör rätt :D

så nu har jag Feraligatr - lvl 49

Typhlosion - lvl 51

och Meganium - lvl69 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...