Hoppa till innehåll

The Elder Scrolls 4 | Oblivion


Gäst Zakakiro

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro

Tjena, jag har alltid varit intresserad av "Gray Fox" som är ledare för "Thieves Guild" jag tror ja vet vem han é men ja vill gjärna höra fakta i tonvis om honom hehe ^^ jag é inte 100 men ja misstänker en snubbe som bor i ett Abbadoned house i Anvil brevid mage´s guild å fighter´s guild... han kallas "A Stranger" jag har helt rätt va? é detta den ökände mäster tjuven Gray Fox? Jag tror de för att när man frågar honom om "Gray Fox" så säger han typ "sometimes i feel really sorry for him" å ja har läst lite på nätet å så om honom å dom har ju lite dampig stavning å så dom som skriver haha så de går nästan inte att fatta men é detta Gray Fox? å é det sant som "Black Horse Curier" säger? "Gray Fox, Man or myth" "Gray fox, unmasked" men det é väl bara lite rykten? det står att han kan ändra skepnad till en mus å gå igenom väggar å en massa rykten i spelet hehe ;) gú va ja tjötar hehe... ge mej fakta om honom bara ^^ :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

Jag ska gö en char nån gng som ska gå med i Thives guild men har inte nån just nu <_< å ja har problem me att klara "May the best thief win" questen så man kommer med... jag babblar alltid me nån beggar om snubben ja ska ta dagboken ifrån så säger dom var den é å då blir det marketat på mapen men när ja går in i hans hus å fram till typ e´tt skrivbord där den ska vara så é den inte där! :( å när hon tar den klarar ja inte att sno den från henne,, hon har ju typ gömt den i sitt hus elr nått va? för när jag ska pickpocka henne å sno nyckeln till hennes hus så klickar ja på nyckeln men då kommer bara en vakt å tar mej å jag får inte ens tag på nyckeln... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

Inte? Han har väl nån täckmantel,,, precic som *SUPERMAAAN* :lol: haha,,, han é ju en nörd me glasögon när han inte é Superman... Gray Fox kan väl inte va Gray Fox hela tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Ja visste det!! ^^ Vad händer om man dödar "A Stranger" då? då försvinner ju Gray Fox väl? :cool:  :evil:  :medieval:  :ph34r:  :visslar:

 

 

Själv har jag inte mött honom, men eftersom att han är en mycket viktig person i detta spel är han troligen immun. (Krona)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...