Gäst Plopp Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Hej!! När jag går in på någon bildsida på internet med många bilder så står det antingen ett X att jag inte kan se bilden eller ett [AD]. Det är så störande när man ser massa [AD] hela tiden? Vad kan jag göra så att bilderna kan synas? Finns det något program att ladda hem? I skolan eller hos någon kompis funkar det jättebra men hos mig är det CP. HJÄLP TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Det där är rätt svårt. Oftast är det fel på hemsidan (nån kod som inte är rätt eller så). Administratören kan ha valt att sidan endast ska vara tillgänglig för ett speciell internet eller så. Vad jag vet så går detta inte att ändra på med hjälp av ett program. Kanske fungerar, men knappast troligt. Du kan även kolla i Verktyg/Internet-alternativ i Explorer. Där kan du fixa å ändra med olika inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Men vad ska jag ändra:S Asså varända sida jag är inne på är sådan:S hjääälp!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Har du kanske inaktiverat hämtning av bilder? Finns en sådan funktion... Värt att kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 jag hittqr det forfarande inte. Allt som har med bilder att göra är aktiverade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 det ser ut som om du har på ett reklamblockeringsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jo, har du IE eller FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 jag har inget reklamblockeringsprogram, inte vad jag vet iaf. Jag har IE. Kan ddet kanske vara antiviruset eller brandväggen:O. Jag har Outpost brandvägg och Nod32 antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Outpost Firewall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 vadå outpost firewall är det den som är felet:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Troligen eftersom att han sa så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 japp deet var felet:P Har fixat det nu:D Tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.