Hoppa till innehåll

Internet

Gäst Plopp

Rekommendera inlägg

Gäst Plopp

Hej!!

När jag går in på någon bildsida på internet med många bilder så står det antingen ett X att jag inte kan se bilden eller ett [AD]. Det är så störande när man ser massa [AD] hela tiden? Vad kan jag göra så att bilderna kan synas? Finns det något program att ladda hem? I skolan eller hos någon kompis funkar det jättebra men hos mig är det CP.

HJÄLP TACK!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst rivers

Det där är rätt svårt. Oftast är det fel på hemsidan (nån kod som inte är rätt eller så). Administratören kan ha valt att sidan endast ska vara tillgänglig för ett speciell internet eller så. Vad jag vet så går detta inte att ändra på med hjälp av ett program. Kanske fungerar, men knappast troligt.

Du kan även kolla i Verktyg/Internet-alternativ i Explorer. Där kan du fixa å ändra med olika inställningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Plopp

jag har inget reklamblockeringsprogram, inte vad jag vet iaf. Jag har IE.

Kan ddet kanske vara antiviruset eller brandväggen:O. Jag har Outpost brandvägg och Nod32 antivirus

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...