Jag har inte kysst någon än...
Hoppas jag inte behöver vänta allt för länge.
Jag har inte kysst någon än...
Hoppas jag inte behöver vänta allt för länge.
↗ till inläggetVar väl en 15 år och hade känt en tjej i en kanske 3-4 månader och vi hade väl känslor för varandra. Vi var hemma hos mig en kväll och kollade film och åt gott, och så efter en stund så kom hon till mig och la sig, va bara mös och njöt av filmen och när den var slut och just när eftertexten hade börjat så SMACK! och där satt den ;D
A MAGICAL MOMENT
Ungefär samma för mig. Vi hade filmkväll hemma i mitt rum och hade gillat varandra i, let's say, 2 veckor. Vi satt och höll om varandra och vid något tillfälle fick vi ögonkontakt väldigt nära varandra och så smack. Sen höll vi på hela filmen ut. :D
Precis så ville jag att det skulle bli, ett minne för livet. Detta hände för lite drygt en och en halv månad sen och nu är vi kärare än någonsin.
↗ till inlägget↗ till inläggetVar väl en 15 år och hade känt en tjej i en kanske 3-4 månader och vi hade väl känslor för varandra. Vi var hemma hos mig en kväll och kollade film och åt gott, och så efter en stund så kom hon till mig och la sig, va bara mös och njöt av filmen och när den var slut och just när eftertexten hade börjat så SMACK! och där satt den ;D
A MAGICAL MOMENT
Ungefär samma för mig. Vi hade filmkväll hemma i mitt rum och hade gillat varandra i, let's say, 2 veckor. Vi satt och höll om varandra och vid något tillfälle fick vi ögonkontakt väldigt nära varandra och så smack. Sen höll vi på hela filmen ut. :D
Precis så ville jag att det skulle bli, ett minne för livet. Detta hände för lite drygt en och en halv månad sen och nu är vi kärare än någonsin.
1 och en halv timmes hångel. Inte illa xD
Ligger upp och ner i en fåtölj. Det var min första kyss.
nästan samma här fasst det var en bio å så fick vi ögonkontack å då hände det kyss kyss det var så..så underbart. det var första.
å nu brukar jag och min flickvän pussas, ibland kyssas
↗ till inläggetfår jag bara fråga: vet du ens vad en kyss är?nästan samma här fasst det var en bio å så fick vi ögonkontack å då hände det kyss kyss det var så..så underbart. det var första.
å nu brukar jag och min flickvän pussas, ibland kyssas
vad du ska tärra mig hela tiden.
klart jag vet.
Vad är det då? :student:
håller med inflame, vad är de då?
↗ till inläggetVad är det då? :student:
HAHA xd
Men om jag inte har fel så går han i femman just nu, så jag tror nog han vet vad det är (;
Buh, aldrig fått någon kyss.
Okysst :P
Hände väl någon gång i 2 an men var ingen riktig kyss mer en vanlig puss. Den första riktiga som jag kan minnas var i 6 an :D ;)
PS Tror nog att " Ghost " eller vad han nu heter vet vad en kyss är fastän han går i femman och kanske inte har gjort det på riktigt ;)
↗ till inläggetPuss = Stängd mun.
Kyss = Öppen mun.
Hångel = Våldsam tungaktivitet.
Så tycker jag :P
samma
har inge kysst nån en :(
↗ till inläggethar inge kysst nån en :(
↗ till inläggetvad f*n gjorde du med din tjej då? lekte i sandlådan med henne? ( eftersom du skrev "är singel nu" utgår jag ifrån att du har varit ihop med någon förut )Är Singel nu,
ontopic: har aldrig kysst någon
Min första kyss var för en vecka sen.. :D Jag går i femman nu.
enligt mig så är ... PUSS... puss på kinden ja.. men kyss på kinden låter akward.
puss på munnen kanske en sån snabbis, men kyss kanske varar längre.
men iaf jag har pussat/kysst någon och de va typ när jag var 8 år.. haha.
men jag har inte haft ett seriöst förhållande heller..:P
↗ till inläggetOrdenligt mig så är ... PUSS... puss på kinden ja.. men kyss på kinden låter akward.
Jag har inte haft något seriöst förhållande på... länge :o
↗ till inläggetenligt mig så är ... PUSS... puss på kinden ja.. men kyss på kinden låter akward.
men iaf jag har pussat/kysst någon och de va typ när jag var 8 år.. haha.
men jag har inte haft ett seriöst förhållande heller..:P
Awkward* ;d
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in