april skämt solklart tror att han inte startade me det 1/1 eller? iså fall är det bara att stäma admin
Medlemsavgift Baserat På Sidvisningar Införs
Seriöst, tänk hur snuskigt rik admin skulle bli om han skulle införa det. :P
Man kan använda grannens trådlösa nätverk annars...
Tänk att vissa gick på dehär ...
Man vet ju aldrig ;)
Det var ju ganska självklart, även om admin har våra IP-adresser kan han inte bara bara börja "sno" pengar från er utan ett godkännande någonstans.
jag visste redan från börgan..det e ju olaglit att bara börga ta betalt av medlemmar...April april du är som en sill...låter bättre =P
↗ till inläggetdet är ett april skämt ffs, hur skulle admin ta era pengar?-_-
Hur han har väl inte våra addresser lr? :P
man kan ta kontakt genom internetleverantörerna 8vet ej hur det stavas :S)
↗ till inläggetISP's (internet service providers) kan man säga istället för internetleverantörer ;)man kan ta kontakt genom internetleverantörerna 8vet ej hur det stavas :S)
Om jag ska vara ärlig så gick jag faktiskt på skämtet till en början :<
Läste det gång på gång för att fatta om det var sant, ingen hade skrivit i tråden när jag läste.
Sen slog det mig att admin ville aprilla lite >=O
Detta rensade nog bort en del idioter också för den delen, går man på detta är man bra dum, och då har man inget här och göra, och inte vågar dom väl komma in här igen pga den feta räkningen dom kommer få :yes:
Nämen oj! Jag e ju med på top 5! xD
Det var ju bra quaked_ess.
Så fort jag läste det blev jag lite småskraj och bytte min ip-adress till nån i californinen på något konstigt sätt därefter kom jag på att det bara var ett skämt.
Men varför lägga det i Humor-forumet, hade det varit allvar hade den knappast legat här, det skulle varit mer trovärdigt om den hade varit i Fuska.se forumet.
Den låg i Fuska.se forumet först men sedan efter att alla hade kommit på att det var ett skämt så flyttade admin tråden hit.
jag fick ca 120 i puls xD
haha någon här som gick på den?
i början men sedan efter 2-3 minuter så komde ja på att de va första april. Men jag gick lungt runt överallt på fuska.se :)