Linkan_LFC Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 1: hur kommer ja till Mirage Island??? ja har klarat elit-fyran minst 10 gånger men ingenting hjälper. Va ska ja göra??? 2: Och när får man åka ut i rymden??? han har skutit upp 5 raketer! svara på båda frågor na så snabbt som möjligt!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 rymden kommar man inte förän han skutit upp 100 raketer.. >.> min e på 74 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 man kan inte åka upp i rymden, de är bara ett rykte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hhh Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 man kan inte åka upp i rymden, de är bara ett rykte <{POST_SNAPBACK}> [/jag e på 90 men hur kommer man till mirage island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 (redigerat) och jag e på 118 uppskjutna! vill du komma till mirage island kan du få hjälp här: http://www.serebii.net/pokemon_advance/illusion.shtml Redigerat 5 April 2007 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 §1.11 och fel forum. Gör tråd i Pokemonforumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg