Gäst RoxZ Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 asså har nån nåt ct som inte D7C... tänker mest på det nya attack sytemet, tackam fr ett ct Citera
Salzalada Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Uh, vad menar du med ettt "CT som inte D/C"? Vissa fuska disconnectar, tex Dem och Item Vac. Alla fusk disconnectar inte, så du får säga vilket du syftar på. o.O Citera
Gäst RoxZ Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 tänker på DemI och item vac :P så jag kan botta :; Citera
spyro Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 hmm eftersom unlimited attack d/c så du borde skaffa TeleDEM^^, har tyvär inte detta hack:S men ska nog skaffa så fort jag har tid Citera
Salzalada Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 TeleDem är bara skit. o.O Om jag ska bota använder jag Dice + Dupex. Fungerar skitbra och man attackerar hela tiden, istället för var tredje sekund som i TeleDem. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.