HUHEUEHEUEHUH Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Jo, hej när jag spelar Call OF Duty2 på multiplayer, då har jag ju färger i mitt namn men då när man dör då ser man ju nere i vänstra hörnet vilka som dör å sånt, då i vissa namn så har dom färger, som jag. Men när jag dör så är mitt namn i grått, alltså inga färger. Vet nån hur man gör så att det blir färger? Citera
Noiseless Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 (redigerat) Hehe, jag hade också svårt med det. Men du måste färg lägga ditt namn med siffror, gå in på min server på CoD2 så kan jag visa. [EDIT]Jag kan visa nu. ^0Ghoul^2 Corp^3Circle^1Iron bolt., då blir det ghoul[COLOR=green]corp[/color][COLOR=red]Bolt[/color] Eller så måste du ladda ner ett program. Öppna sedan anteckningar skriv sedan ^9.^1:^9namn^1:^9.(enter) 10 (enter) namn. Spara sedan i foldret "main cod2" Spara scriptet med namnet name.cfg. Sedan i spelet öpnna konsoll, skriv /bind (key) exec name.cfg). Det är lite grann. Redigerat 2 April 2007 av Svadilfare Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.