💬
Logga in
Fuska.se

Vart Är Fuska.se:s Servrar? För Jag Tänkte Öppna..

12 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Som rubriken lyder.

2 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Som rubriken lyder.

Frågan är snanare vilken leverantör fuska.se-använder sig av. Det är sällan du fysiskt behöver åtkomst till servrarna (typ om du vill installera en egen server)

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Antar att du menar spelservrarna som vi hade... Dessa är borta tillfälligt men kommer upp senare igen ;)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

Exatkt när??

Nivå 3 · Lärling

Kan slinka in med en fråga relaterat till samma ämne.

Vart står webbservern och vad ligger det på för lina/leverantör? Riktigt bra hastighet =)

Nivå 5 · Fuskare

Jag trodde att spelservrarna var borta för alltid pga att få spelade på dem och inga (förutom Boffaroffe) ville hosta några servrar.

Förresten, kunde ni inte skaffa servrar till strategispel istället för massa FPS spel?

3 Apr 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

En maffig WC3 server hade vatt nice.. (Om det går) :P

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8

vet det låter töntit men en Soldat server

↗ till inlägget

Vad är det för fel på Battle.Net?
4 Apr 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är inget fel på det, men det hade ju varit roligare om det hade varit en privat server som bara fuska medlemmar kunde köra på. Tycker iallafall jag. :D

Nivå 2 · Novis

:D BF 2 BF 2 BF 2 BF 2 BF 2 BF 2 BF 2 BF 2 BF 2 det skulle va fint me en sån server riktigt najs, en till demo och en till riktiga, kanske en special forces server också!!!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Fixar ni en dedicated server till de så skulle det nog gå o lägga upp.

5 Apr 2007
Nivå 2 · Novis

Jag skulle kunna fixa en soldat server om jag hade tillåtelse att öppna portar i vår router. Jag får nämligen inte det för att mamma har "top secret" dokument här (från jobbet).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in