Hoppa till innehåll

Vista Installation, Fryser.

Gäst Bisuta

Rekommendera inlägg

Gäst Bisuta

Hej!

Jag har ett problem med Windows Vista installationen. När jag ska skriva in nyckeln så fryser installationen. Jag går då vidare utan att skriva in den och kommer dit jag väljer min version. Jag markerar Ultimate och trycker på nästa och installationen fryser. Jag trycker ctrl+alt+delete och sedan avsluta aktivitet det kommer då upp ett fönster om att Windows Vista Installer väntar på svar från mig men inget händer.

Någon som vet hur jag ska göra för att få det att fungera?

/teZZirt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Jag har ett problem med Windows Vista installationen. När jag ska skriva in nyckeln så fryser installationen. Jag går då vidare utan att skriva in den och kommer dit jag väljer min version. Jag markerar Ultimate och trycker på nästa och installationen fryser. Jag trycker ctrl+alt+delete och sedan avsluta aktivitet det kommer då upp ett fönster om att Windows Vista Installer väntar på svar från mig men inget händer.

Någon som vet hur jag ska göra för att få det att fungera?

/teZZirt

Vänta.

Du måste ha tålamod :) för mig tog det en halvtimme :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Seriöst? Tog det 30h? Okej, jag ska vänta :) Tack!

Oj f*n, tack för rättelsen.. Och det jag menar är att man måste vänta på samma ställe i 30min nej, inte när den installerar.. Vanligtvis så går det på 30-40min så detta går på över 1h

Redigerat av teZZirt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Ähh, skaffa inte vista, du kommer bara bli besviken, tänk också på att dina favvo spel kan sluta fungera.

Nu kanske jag vill ha Vista? <_< Och du ska inte komma med kommentarer som "skaffa inte vista" eftersom att det här ämnet inte handlade om det. Och om jag nu blir besviken

formaterar jag väl igen? Du kan inte veta om jag blir besviken eller ej, och du vet absolut inte vilka mina favorit spel är heller. Jag vill ha hjälp och istället (av vissa personer) så får jag onödiga spam kommentarer sluta med det! Tack!

BTW:Tack för att du bumpade upp tråden! ;)

Redigerat av teZZirt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Jo, men många av mina kompisar har det och dem tkr att det är bra ;) Och jag har testat och gillar också det... Skulle jag inte gilla det så är det bara ta fram recovry disc..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fixa inte vista... det suger!!! när min pappa ( data kunnig) skulle fixa det på en av jobets da ta frös hela skiten... sama på min data. fick en ny :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

fixa inte vista... det suger!!! när min pappa ( data kunnig) skulle fixa det på en av jobets da ta frös hela skiten... sama på min data. fick en ny :P

Det var det dummaste jag har hört, varför f*n skulle du få en ny dator bara för att något fryser? -.-

Och kan ni sluta klaga och försöka hjälpa mig istället?! Har jag valt vista så har jag valt det och ni ska sluta klaga hela tiden det är så j*vla sjukt att trådar spårar ur av P14... Jag trodde att ni kunde bättre... Så för i h*lvete hjälp mig och sluta klaga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...