Animal Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Har ni Puckon i er klass det har jag en kille som slänger alla sina prov för att han börjar grina och så...! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jepp as många puckon i min klass!Men det e rätt kul att se när dom håller på! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag har jätte många i min klass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 ja vet att de e skoj + att han e ny i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 ja dom som blir avundsjuka på mina betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 många som e dumma i hövve, men ba ett pucko. ida roade han sej med att fråga chans på mejj femhundra gånger...PÅ SKOJ!! haha jättekul *ironi* väldigt irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Är hon lebb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Har ett antal mer eller mindre puckon i klassen. Men det är som sagt ganska kul, dvs man har inte tråkigt på raster eller så! ;) Brukar kunna stå ut med människor men en i klassen är rena rama idioten... (ursäkta uttrycket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Är hon lebb? Vem? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (Inimy @ 25/02-2004 17:59:26) Är hon lebb? Vem? :huh: ida vem det nu än är...skitsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 många som e dumma i hövve, men ba ett pucko. ida roade han sej med att fråga chans på mejj femhundra gånger...PÅ SKOJ!! haha jättekul *ironi* väldigt irriterande... Excuse a second, men Draghon skrev "ida roade HAN sig med..."Ida kan vara en förkortning av idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 hoppsan! misstag aF mig. ursäkta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.