Hoppa till innehåll

Akut Hjälp Bf2!urinstallerning


Str4ndB3rg
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Bisuta

Du verkar sakna denna fil: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ctor Ladda ner den och placera den på det stället som det står på bilden. ( C:\Program\Delade filer\INSTAL~1\PROFES~\Run Time\10\50\Intel32 Placera sedan filen där. Om filen redan finns så ta bort den och placera dit den som du laddade ner?

 

Är dock osäker på om det fungerar men du har inget att förlora?

Redigerat av teZZirt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du verkar sakna denna fil: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ctor Ladda ner den och placera den på det stället som det står på bilden. ( C:\Program\Delade filer\INSTAL~1\PROFES~\Run Time\10\50\Intel32 Placera sedan filen där. Om filen redan finns så ta bort den och placera dit den som du laddade ner?

 

Är dock osäker på om det fungerar men du har inget att förlora?

 

Du kommer nog få 300 Fm du! om jag lyckas då
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Du verkar sakna denna fil: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ctor Ladda ner den och placera den på det stället som det står på bilden. ( C:\Program\Delade filer\INSTAL~1\PROFES~\Run Time\10\50\Intel32 Placera sedan filen där. Om filen redan finns så ta bort den och placera dit den som du laddade ner?

 

Är dock osäker på om det fungerar men du har inget att förlora?

 

 

Om du inte förstår/lyckas så be någon mer datorkunnig att hjälpa dig.

 

Jag vet inte riktigt vad felet är nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

okej,men jag höjer påtten till 350FM.

Den biografiska bilden är ändrad nu.

Ett tips till er som kollat på den biografiska bilden:ikonen elr vad man ska kalla det som är till vänster kommer upp ner man har startat datorn och ikonen till höger kommer när man klickar på avinstallera BF2.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Frågor om ni inte förstår och sånt skicka PM till mig!

Inga kora svar.

Redigerat av Star_Fox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

"Ett tips till er som kollat på den biografiska bilden:ikonen elr vad man ska kalla det som är till vänster kommer upp ner man har startat datorn och ikonen till höger kommer när man klickar på avinstallera BF2. smile.gif" Förstår inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Ett tips till er som kollat på den biografiska bilden:ikonen elr vad man ska kalla det som är till vänster kommer upp ner man har startat datorn och ikonen till höger kommer när man klickar på avinstallera BF2. smile.gif" Förstår inte..

 

Jag har ändrat den biografiska bilden kolla den. För jag har gjort beskrivning på när det händer.

 

(((((((((((((((((((((((((((Staviningen är på H*L*ET*))))))))))))))))))))))))))

 

Det har ni nog märkt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag såg tråden tänkte jag vafan för när jag läste rubriken så trodde jag att det stog urin.....stallering

jag tänkte vafan :P men BTT jag vet ej hur du ska lösa det, kanske köpa ny data= :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

när jag såg tråden tänkte jag vafan för när jag läste rubriken så trodde jag att det stog urin.....stallering

jag tänkte vafan :P men BTT jag vet ej hur du ska lösa det, kanske köpa ny data= :huh:

 

Star_Fox:Jag ser ingen ny bild.

 

 

Omg.. Onödigt inlägg "köpa ny data" btw, hur köper man ny data? Måste man inte köpa ny dator för det?

Vem bryr sig om att du trodde att det stog "urin"?!

Och varför ska man köpa ny dator bara för att det inte går att installera?! Det är väl smartare att formatera? -.-

Redigerat av teZZirt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...