Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 här... pristontale tycker jag är skoj, kanske inte helt rpg, men nästan ;) Måste man ladda ner det lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 aaa :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Det verkar kul me PrisonTale. Ja har modem så jag orkar itte ladda upp allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Har också modem men ladda rner det ändå och nu har jag bara 2 timmar och 59 minuter kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 lite dåligt att det tar så lång tid och att...tjaaa....när man e level 10 typ så tar det j*vligt lång tid att gå upp en lvl...det e jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jaha.... Men vad är du förnågot då? Jag kanske ska bli en Knight lr en fighter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 man kan ju aldrig gå in i pristontale det är ju alltid fullt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 www.aspereta.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.