manfredt Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 på emerald är det en kille som säger att hans glasögon är borta.kan man hitta dom och vaad får man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 (redigerat) Jag vet inte Redigerat 3 April 2007 av ludvigwallentin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Om jag minns rätt ska du titta på marken överallt där han är, dom är gömda. Du ska då hitta Blackglasses, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Om jag minns rätt ska du titta på marken överallt där han är, dom är gömda. Du ska då hitta Blackglasses, tror jag. Just det Kishuna. Helt rätt glömde det inna O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Om jag minns rätt ska du titta på marken överallt där han är, dom är gömda. Du ska då hitta Blackglasses, tror jag. man vad får man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Du får en itemfinder av May om du e kille eller av brendan om du e tjej då ede helt enkelt som helst o hitta dom Fast du behöver inte dom dom e jättedåliga dom bara ökar styrkan hos pokemomn som har dark attacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 det är knappast dåligt, dark attackerna blir ju starkare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Man kan inte hitta hans glasögon. Man hittar bara Blackglasses. PS. Det är inte mycket starkare Dark-attackerna blir. DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg