bananaphone Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Se rubrik! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 de finns jätte många trådar om detta men ok 1 du måste ha en trådlös router eller en "wifi adapter" 2 gå in på internet inställningar längst ner på settings så sköter den allting själv bara du kan lösen till routern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Ok, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Men när du ska ansluta dig till internet, dvs routern, måste du ställa in ip-adress, skriva i lösenord och osv. Kontakta mig om du behöver hjälp, för jag vet hur du ska göra om du får problem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 oki, vad bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Men när du ska ansluta dig till internet, dvs routern, måste du ställa in ip-adress, skriva i lösenord och osv. Kontakta mig om du behöver hjälp, för jag vet hur du ska göra om du får problem :) den gör de själv med! min gör iaf därför ja sa att man bara behöver lösen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 5 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg