Tibby Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Hej allihopa! Jag har klarat av alla Missions (uppdrag) så om ni har en fråga att ställa, så svarar jag på den. :lol: Men jag behöver hjälp med en sak... Clubhouse (klubbhuset i Glasstown) Hur kommer man in där? Jämt när man går in så står det "You don't have permission to use this clubhouse!" (Du har inte tillåtelse att använda detta klubbhus!). Är det någon som har lyckats komma in?? :blink: Annars så är det bara att fråga på... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 kolla på gamefaqs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibby Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Hejhej! Jag har redan gått in på gamefaqs för några dagar sen, så nu vet jag hur man kommer in där i klubbhuset! Men tack ändå! :) Så...någon som har en fråga om Urbz?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
delectat Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Hejhej! Du har har ett STORT problem i Mission 3. När man ska vinna över handära motocross typen. Hur gör man?!?!?! Jag har försökt och försökt men jag kan INTE det :( <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg