Noiseless Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Hej! Jo jag hör många låtar som dom sjunger om en Mandrake, Edguy har ju låtar som heter A tears of a mandrake, sen har jag hört andra låtar ex.The history of mandrake, A mandrakes eye blood, The mandrakes sword legion. Men nu så undrar jag vad är egentligen en "Mandrake" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Mandrake är alrunor på svenska. Det är ett släkte i potatisväxtfamiljen. http://en.wikipedia.org/wiki/Mandrake_%28plant%29 för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 5 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Hm, konstigt. Bara för att en i skolan sa att det var typ fantasi något med skuggornas vilja eller nått sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.