knipan64 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 när man gör uppdraget där man snor en elder scroll om jag fattat rätt :unsure: jag förstår inte hur man skall ta sig in i porten när man e i någon sorts sal med två stenar som e svarta och skutter blixtrar om man trycker på en knapp och en annan knapp som gör att stenarna blir röda när man trycker på första knappen igen :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 när man gör uppdraget där man snor en elder scroll om jag fattat rätt :unsure: jag förstår inte hur man skall ta sig in i porten när man e i någon sorts sal med två stenar som e svarta och skutter blixtrar om man trycker på en knapp och en annan knapp som gör att stenarna blir röda när man trycker på första knappen igen :( . Förstår inte vilken plats du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 vad heter uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 The Ultimate Heist Förstår inte heller vad du menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 10 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 den senaste har rätt med uppdraget men jag tror att det e ett ställe där man behöver hopp skorna :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Nej, dom skorna behöver du inte förrän när du ska fly från tornet, och det bara om du inte har hög acrobaticsskill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 ok men det finns en iron gate i närheten och den liger i the old way tror jag :unsure: det står ialafall att jag typ skall använda pilen för att stoppa tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) ok men det finns en iron gate i närheten och den liger i the old way tror jag :unsure: det står ialafall att jag typ skall använda pilen för att stoppa tiden Stoppa tiden!? Nej, nej, nej, det ska du inte göra (inte för att man kan...), pilen ska du skjuta i en staty senare. men du kanske är i det rummet... Då ska du gå in i en dörr som är i sidan av rummet, använd kartan! Redigerat 15 April 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 men gud vad jobbit,jag håller fortfarande på och hajjar fortfarande inte :( jag kommer nog aldrig fatta för jag ser ingen gång genom iron gate men finns det något sät att få bort svarta stenar eller få upp iron gate med magi eller något annat sätt om det e någon hjälp så finns det en säng i närheten med ett lik :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Leta i gamefaqs.com eller använd journalen. Har aldrig haft problem med ett quest eftersom det nästan alltid står vad man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Leta i gamefaqs.com eller använd journalen. Har aldrig haft problem med ett quest eftersom det nästan alltid står vad man ska göra. jag hitta en vidio med the ultimare hiest men den kom till bit där jag var och poff så var han vid statyn som jag inte kan hitta och det suger :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 leta bättre då eller kolla hur han på filmen går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.