Daaniiel Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Det första stället man ska till i mörkervärlden behöver man träffa på den där apan. <_< Men jag hittar han inte. :( Har sprungit runt och letat där han ska finnas men han finns inte. :blink: När jag går ner från templet är jag en kanin, ska jag vara det ? :angry: /MVH D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Du måste klara Tower Of Hera först. Där finns Moons Pearl, som gör att du inte ändrar skepnad i Dark World. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daaniiel Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Jag är inne där nu iaf. :D Men hur ska jag komma till kistan? Lär jag har något hjälpmedel eller?????? :blink: Redigerat 6 April 2007 av Daaniiel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Du ska trilla ner genom ett hål på våningen ovanför. Svårt att förklara exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daaniiel Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Tackar för hjälp :cool: Redigerat 7 April 2007 av Daaniiel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Varsågod :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg