💬
Logga in
Fuska.se

Lumpen?

46 svar · startad

Ja det är klart att du ska göra lumpen är du en man eller?

27 Feb 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag kanske ska göra lumpen, men isåf som sjukvårdare

28 Feb 2004
Nivå 3 · Lärling

Men är inte lumpen oblikatoriskt? Har hört att om man vägrade lumpen så fick man 3 månaders fängelse eller nåt.. o att alla kommer inte in, bara dem bästa.. haha.. Jag ska lugnt gå me i lumpen.. bara mesar som inte vågar se verkligheten.

Håller med

Nivå 6 · Fuskare

ja tror ja ska gå lumpen, för de e säkert en rolig upplevelse o så illa kan de väll inte va? ja tycker att de ska bli kul!

Varför skulle vissa inte vilja göra lumpen :huh: . Ja ska :) .en av de vuxna på vårt fritids blev hem skikad första dagen.Sjukt!!! :lol:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #27

Men man ska först gå igenom en massa tester och utifrån dom ser dom om man ska göra lumpen eller inte och dom testerna är obligatoriska

Nivå 12 · Mästerfuskare

Vet inte...men tror inte det...

Nivå 4 · Lärling

jag vill iallfall inte göra lumpen

Nivå 7 · Fuskare

Det är bara krigskåta facister som vill göra lumpen jag sitter hellrei fängelse 3 månader och äter okokta ägg.

Nivå 3 · Lärling

Alla mönstrar först, o då gör man som ett stort test. Man tar ju inte in vem som helst, en lat tjockis som inte alls är smidig typ. Bara dem bästa kommer in i lumpen, och jag hoppas verkligen att jag kommer in, man är ju inte sämst? Och ni som inte vill komma in, men kanske kommer in ändå, ni kan inte vägra göra lumpen.. dessutom är det nog inte så farligt.. Det är bara tjejersa som inte gör lumpen nu för tiden, bara några stycken då.. Men dem som inte gör lumpen är ju TJEJER. Eller typ fjantar som Timmy, sitter hemma o spelar PS2 o orkar inte göra nåt. Har urusla betyg etc... Lumpen är som ett spel i verkligheten. Annars är man en byfåne.

Nivå 5 · Fuskare

Det är bara krigskåta facister som vill göra lumpen jag sitter hellrei fängelse 3 månader och äter okokta ägg.

Samma här!
29 Feb 2004
Nivå 6 · Fuskare

Vet ej . Min brorsa klädde ut sig till munk så han fick dra :)

Nivå 5 · Fuskare

Säg bara att ni inte kan knyta skorna. Då kommer ni garanterat inte få göra lumpen.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #35

både K3nG4 och Orochimaru svar är otrolig roliga

har hört att man får bättre jobb av lumpen, och lumpen är inte som på tv, det är svensk lumpen, tror ni att en svensk lump är lika otrevlig som i film???, lump är rolig för dem som är bra på sammarbete och för dem som vill ha utmaningar, OCH så kan man gå där med sina polare och ha skit skoj ;), INGEN av er värkar vilja ha utamningar , ingen kan samarbeta, ingen vill ha roligt [ enligt era inlägg ]....

Nivå 5 · Fuskare

Givakt! Svensson, Persson, Johansson upp med er! Slashasar, 20 extra varv runt skogen! Och glöm inte bort att gå upp halv 5 imorgon, annars blir det 30 extra varv!

Nivå 3 · Lärling

Lumpen verkar skoj.. hoppas man kommer hos artilleristerna

Mm man får ju testa vapen

1 Mar 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #40

Gå in på denna länk:http://www.lumpen.nu/web/default.asp för där kan ni få göra en massa tester och läsa lite om lumpen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in