andennn Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 (redigerat) 1. Jag har läst på en hemsida att man ska kunna öppna kassaskåp på något sätt och i dem ska det finnas pengar, men hur öppnar man dem? Jag har klarata göra det en gång men det va precis i början så jag kommer inte ihåg hur jag gjorde. 2. Vad är Mob War och var kan man kolla mob tactics? 3. Kan man ha mer än 1 person i sitt crew? 4. Hur vinner man ett Mob war? Redigerat 5 April 2007 av andennn Citera
RaXeZ Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 (redigerat) Jag har tyvärr inte wii, men skulle nog ana att det är ungefär samma som på pc. 1. Du Spränger dem med dynamit 2. Det är när du har dödat så många i en rival familj så att det blir "vendetta" om jag minns rätt. Tactics kan du väl kolla i menyn skulle jag tro... 3. Är inte säker. 4. Du kastar in en bomb (inte dynamit) i nån av deras affärer lr lager i den familjen du har mob war emot. Hoppas det hjälper :) Redigerat 5 April 2007 av RaXeZ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.