xhomerx Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 (redigerat) heej jag va inne i min kompis account jag logga ut från hans efter skulle jag logga innni min då kom det lösenordet e fel vad ska jag göra nu då ?? assså gick inni www.steampowere.com där stog det att man kan ge sin cd key o din account namn o sånt men vet inte exakt hur man gör det kan nån beärtta det ?? Redigerat 5 April 2007 av xhomerx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 pröva trycka på "Hämta förlorat konto..." och följ anvisningarna så ska det nog gå bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 vad gör man om hackern har ändrat uppgifterna då ?? alltså om dom gått in på inställningar och ändrat epostadress och hemlig fråga o allt detdär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 vad gör man om hackern har ändrat uppgifterna då ?? alltså om dom gått in på inställningar och ändrat epostadress och hemlig fråga o allt detdär. man får kontakta steam och se om de orkar göra något åt saken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg