lagge_92 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Någon annan som spelar rainbow6 på live?? Adda mig så kanske vi kan spela nån gång.(vore nice me svenska på teamspeak) Min gt: lageheadshot vi syns :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 jag spelar det ibland men mitt Xbox 360 fick Ring of death/ Three Lights of Doom så jag kan inte spela nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vatos Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) Samma här.. jag har lämnat in den och den kommer om ca en vecka... Men det tråkiga är att samma dag som jag fick spelet drabbades jag av ring of death. Men lär spela det massor när min xbox är tillbaka från lagning... Adda mig på xbox live: zizou93 Redigerat 6 Juni 2007 av Vatos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.