Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 Just det jag borde dö hårt --... Jag är såå pinsam..Jag sa till Heineken :Aloha iá au oe... så alla andra hörde av hennes 5 tjejkompisar..o ja visste inte att dom var där H:va? J:jag älskar dig Då börjar alla fnissa och jag blir en jäfla tomat..så nu vet typ alla 6:or att jag gillar Heineken(Carro Bjers=Bjers=Bärs och det blir Heinekn..Hon kom på det själv ^^) Citera
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 jaa -.-' men vi e inte ihop :P Citera
ajar Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Om du nu gillar henne så borde du samla mod i någon vecka ch sen fråga henne om hon vill bli ihop. :) Redigerat 6 April 2007 av Ripto Citera
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 (redigerat) jag håller på ska fråga på fredag den 13 (min lyckodag :o) tack för tipset Ripto =)=) Redigerat 6 April 2007 av ludvigwallentin Citera
Gäst Mega93 Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 LOL, heineken.. snacka om att hennes föräldrar måste ha brist på fantasi. Citera
citrusfrukt Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 LOL, heineken.. snacka om att hennes föräldrar måste ha brist på fantasi. MEN DÖH hon kom på det själv, inte hennes päron. Citera
kola_king Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 Hon gillar dig, du gillar henne, I don't see the problem. Citera
ZorroJonte Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 han har fått 21 dagars foruminläggs förbjud xD meen de gick dåligt kan jag säga =/ LOL LUDDE ^^, hon va med en kompis då :P så ingen vet vad hon menar/vill Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.