Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Just det jag borde dö hårt --... Jag är såå pinsam..Jag sa till Heineken :Aloha iá au oe... så alla andra hörde av hennes 5 tjejkompisar..o ja visste inte att dom var där H:va? J:jag älskar dig Då börjar alla fnissa och jag blir en jäfla tomat..så nu vet typ alla 6:or att jag gillar Heineken(Carro Bjers=Bjers=Bärs och det blir Heinekn..Hon kom på det själv ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Okej? Gillar hon dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 jaa -.-' men vi e inte ihop :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Om du nu gillar henne så borde du samla mod i någon vecka ch sen fråga henne om hon vill bli ihop. :) Redigerat 6 April 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) jag håller på ska fråga på fredag den 13 (min lyckodag :o) tack för tipset Ripto =)=) Redigerat 6 April 2007 av ludvigwallentin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 LOL, heineken.. snacka om att hennes föräldrar måste ha brist på fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 LOL, heineken.. snacka om att hennes föräldrar måste ha brist på fantasi. MEN DÖH hon kom på det själv, inte hennes päron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Hon gillar dig, du gillar henne, I don't see the problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 han har fått 21 dagars foruminläggs förbjud xD meen de gick dåligt kan jag säga =/ LOL LUDDE ^^, hon va med en kompis då :P så ingen vet vad hon menar/vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.