Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

snälla kan någon hjälpa mig med detta hur byter man namn på sin registreringsskylt asså man skriver in typ BOTT och sedan e man en gubbe från swatt medlem och föresten hur gör jag för att ta fram kartan typ fjärde uppdraget är att köra till en resturang men jag kan knappast hitta ditt kan man ha en bra karta eller något sånt SVARA !!!!!!!! SNÄLLA !!!!!!! SVARA !!!!!

• Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

men asså vad e det där röda på vissa personner asså ibland ba kommer någon och börjar slå på mig eller skjuter på mig vad gör jag då måste jag döda dom eller och vad händer om jag dödar vilken mäniska som helst

Skrivet (redigerat)

asså för att få sound test vilken väg ska jag ta eller vad tycker ni........ och kan man få snoppy dog som karaktär utan fusk .......och vad e det man ska göra på (trailing chongs limo) det e ett uppdrag på episode 3 snälla kan ni svara på frågorna fär det e det jag behöver hjälp med

Redigerat av (=Sonic=Master=)
Skrivet

på Tailings Chong Limo ska du följa efter den det finns en mätare i högra hörnet håll dig till mitten av den(på det vita) och ta hjälp av kartan vilka svängar han tar

• Skapa ny...