(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 snälla kan någon hjälpa mig med detta hur byter man namn på sin registreringsskylt asså man skriver in typ BOTT och sedan e man en gubbe från swatt medlem och föresten hur gör jag för att ta fram kartan typ fjärde uppdraget är att köra till en resturang men jag kan knappast hitta ditt kan man ha en bra karta eller något sånt SVARA !!!!!!!! SNÄLLA !!!!!!! SVARA !!!!!
Zutto Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 kartan Tar Man upp när man pausar och så har du en karta nere i högra hörn där finns en grön prick
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2004 men vad ska man göra med den gröna pricken ska man åka ditt eller
Zutto Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Skrivet 25 Februari 2004 ja man ska åka dit och så kommer du till resturangen och slå ner en kille på nästa uppdrag så gör nu som jag sa
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2004 men asså vad e det där röda på vissa personner asså ibland ba kommer någon och börjar slå på mig eller skjuter på mig vad gör jag då måste jag döda dom eller och vad händer om jag dödar vilken mäniska som helst
Zutto Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 Tjuvar är det röda prickarna.och så kan du gripa människor också
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2004 s*tansson kaan du svara på mitt pm men hur många episoder finns det för jag har fasnat på tredje episoden
Cocos Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 det finns VI=dåliga slutet VII=bra slut VIII=det bästa slutet det finns olika vägar nämligen
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2004 (redigerat) asså för att få sound test vilken väg ska jag ta eller vad tycker ni........ och kan man få snoppy dog som karaktär utan fusk .......och vad e det man ska göra på (trailing chongs limo) det e ett uppdrag på episode 3 snälla kan ni svara på frågorna fär det e det jag behöver hjälp med Redigerat 27 Februari 2004 av (=Sonic=Master=)
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2004 snälla kan någon svara för typ 2 veckor sen gjorde jag okså en sådan tråd men ingen hjälpte mig kan någon hjälpa mig .........plz
Cocos Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Skrivet 28 Februari 2004 på Tailings Chong Limo ska du följa efter den det finns en mätare i högra hörnet håll dig till mitten av den(på det vita) och ta hjälp av kartan vilka svängar han tar
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2004 vadå ska jag följa efter han men när ska jag sluta fälja efter han ska jag skuta han eller nåt eller bara följa efter han så långt det går ????
Rekommendera inlägg