Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

mm men på episode nånting då är det en bana som heter ending movie men det är bara en film och när man ser på den ramlar nick nerför ettt tak är det slut sen lr?

• Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Nope ej slut.

och det är ej nick som ramlar ner utan någon kines (glömt namnet)

Du behöver bara välja en ny episod då som du ej klarat för du gick in på ett sido spår

Skrivet (redigerat)

nej men på banan föra sår ramlar nån general ner för taket men sen är det typ ending movie och då ramlar man ner själv!men det är jätta många såna där ending movies!

och det här med good cop och bad coop spelar det nån roll för jag har bad coop - 58

Redigerat av smile
Skrivet

men jag råkar alltid köra över människor och så och alla skurkar flyr eller har vapen och då blir man tvungen att döda dom också får man ett minus!

Skrivet

ska jag ge dig tips om någon börja slå dig eller om du råkar sparka nån så det blir bråk asså sparka inte ner han då får du minnus ta fram vapnerna utan att skjuta då blir han som e arg på dig rädd och springer iväg istålet för att döda han me om det e någon med pistol spring till närmaste bil och hoppa in å kör iväg istälet för att döda han om det e svårt å hitta en bil så då kan då göra volter och hoppa å sona saker så han missar dig

Skrivet

tac kmen hur många bones har ni tagit jag har tagit ett kan du säga vart det finns några och om ni undrar vad bones är är det som hidden package på gta vc när man tagit alla bones blir snoop doggy dogg!

Skrivet

va blir man vad koolt menjag har bara två bonnus dom na vapnerna och nya bilen men resten av bonus saken fattar jag knappt vad man ska göra på men annars finns det uppgraderingar där du kan tillexempel få ficklampa och att då lär dig köra bil på två hjul och att när du skuter så laddar han mycke snabbare men jag e oxo fast på episode 3:s bonus crusin- mission x

• Skapa ny...