Rovarkungen Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Blitzkreig Bop,What I like about you,California Sun och Hey,Ho let's go e riktigt sköna =) Jag gillar dom :D Blitzkrieg bop är liksom hey ho lets go låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Ett av mina favorit band :) har en lp skiva med deras autografer på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Pet Semetary B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Pet Semetary B) http://www.youtube.com/watch?v=4-OqGxj2BLcHehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Grymma, men jag har hört en del om dem live..En gammal lärare hade sett dem live förut och sa att de bara spelade låtarna rakt av för att få lämna scenen så snabbt som möjligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Ramones är grymt bra. :) Min far älskar dem och jag har fått det från honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Blitzkreig Bop,What I like about you,California Sun och Hey,Ho let's go e riktigt sköna =) Jag gillar dom :D Blitzkrieg bop är liksom hey ho lets go låten Jag vet, då var jag ung och dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.