Gäst mithril Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 jag söker gf en som är snäll och inte vill ha mig bara för att de ska få pengar och över lvl 80. här är frågor som du kanske kommer fråga och här är svaren: om du är på glatt humor ger du mig nåt? japp över 100k om jag har pkat nåt bra. hur gammal är du i real life? 13 år snart 14 om några månader vad är dina combat skills? 76 str 75 atak 71 def 70 range 69 mage 50 prayer är du rik? vet inte hur jag ska svara men har saker värt några mille. vad kan vi göra tillsammans? vi kan göra mkt kq,pc,pking och mkt mer rolig hur ska jag vara för vi ska bli ihop? du ska vara över lvl 80 och snäll och lite söt och ingen som vill ha mig för få cash! maila här om du vill blir ihop med mig på rs :)
Gäst mithril Skrivet 13 April 2007 Rapport Skrivet 13 April 2007 men jag har slösat pengar på mina andra accounter också och magi och range har 71 range
Gäst BurningHypno Skrivet 13 April 2007 Rapport Skrivet 13 April 2007 Vilken tönt du är mitril, söker GF ,AHAHAH, bara geeks har flickvänner över internet.. Skaffa vänner!
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 13 April 2007 Rapport Skrivet 13 April 2007 Jag prukar ha pojkvänner på de. Nahahahaha bara för att man får pengar :P
Rekommendera inlägg