B-Ball-Player Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Hej vet nån nått program som man kan låsa iupp mobiler på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Ja självklart kan du hitta sånna, aldrig använt själv. Vet dock inte om det är lagligt att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Det är absolut inte lagligt men hur många ungdomar följer alla lagar? Redigerat 6 April 2007 av Dahliz91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Har för mig att det är helt lagligt att låsa upp operatörsbundna mobiltelefoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 man kan göra det hos där man köper mobilen.. men då får man betala en skvätt.. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Det är lagligt när man gör det hos operatören ja. Men frågan var om det fanns något program att göra det med och då är det inte lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Får jag fråga varför? Har du stulit en mobil eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 http://www.trycktill.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B-Ball-Player Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Får jag fråga varför? Har du stulit en mobil eller? :huh: haha mannen troru jag har stulit den bara för jag vill låsa upp den har abbonemang på 3 och vill kunna använda comivq på min mob d är därför jag vill låsa upp den OBS JAG MENAR ETT PÅROGRAM SOM LÅSER UPP MIN OPERATÖR INTE SJÄLVA MOBILEN ASSÅ OPERATÖREN 3 VILL JAG LÅSA UPP Redigerat 8 April 2007 av B-Ball-Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jaha du. Ett missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Ja verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.