💬
Logga in
Fuska.se

Ämnen Som Inte...

25 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Musik & Bild är de två onödigaste ämnena i skolan, jag har ingen användning av dem i vuxenlivet, och därför är de två ämnena meningslösa för mig.

Håller med <_<

13 Apr 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

haha vänta tills du börjar läsa matte B bara typ

förkorta: (x+y)(x^2*y)*a2 osv osv

Va? Ofta så änkel matte i 9:an? Det håller jag på med nu.. Förresten är det där ingen vättig formel utan täcken förklaring som

E*m=c2 (var det så)

E=energin

M=massan

C=Ljusets hasighet

(x+y)(x^2*y)*a2 är

X=okänt

Y=ökänt

A=vad?

..

~

Vad är det för formel?! På hittad?

Senast ändrad:

14 Apr 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Sällan! Om du inte fattar religion så händer det som hände med  muhammed teckningen i jyllands posten. Och se vad talibanerna lekte med Danmarks ambassad.

Va? Ofta så änkel matte i 9:an? Det håller jag på med nu.. Förresten är det där ingen vättig formel utan täcken förklaring som

E*m=c2 (var det så)

E=energin

M=massan

C=Ljusets hasighet

(x+y)(x^2*y)*a2 är

X=okänt

Y=ökänt

A=vad?

..

~

Vad är det för formel?! På hittad?

Religionen borde dras in i samhällskunskapen. Dvs religionens påverkan på samhället.

Och Yantra sa aldrig att (x+y)(x^2*y)*a2 var en formel utan bara skrev att man skulle förkorta ett polynom. (Vilket faktiskt är ganska enkelt)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Bild, vet inte om det beror på min IQ-befriade lärare eller på att det bara är otroligt långtråkigt att sitta och rita i 80 min/vecka. Slöjd vore också skönt att slippa.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Religon är totalt onödigt

Håller med.

Tycker också Bild, musik är totalt onödiga.

15 Apr 2007
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Musik & Bild är de två onödigaste ämnena i skolan, jag har ingen användning av dem i vuxenlivet, och därför är de två ämnena meningslösa för mig.

Dock så behöver hjärnan göra lite andra saker än bara de vanliga ämnena. Man koncentrerar sig lättare om man får göra något annat en stund. Själv skulle jag döda någon för att få ha lite bild.

Dessutom så är det roligt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in