lulled Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) jag har laddat ner the sims allt funkar jätte bra :D men jag skulle instalera djurliv så säger den sätt i cd 2 vad ska jag göra :unsure: mvh lulled ps: svaraaaaaaaaaaaaaaaaaa Redigerat 7 April 2007 av lulled Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Om du inte har någon cd 2 till sims så finns det väl inget annat att göra än att lämna tillbaka djurliv. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 kolla vilket spel skivan ska komma ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Nerladdat!? Det här bör anmälas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) Om du har laddat ner det så HAHA (om du inte har laddat ner det från EA downloader) Redigerat 20 April 2007 av Fogity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg