Gabby_Labby Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Hej alla sims galna personer där ute! Jag har ett problem med hur man gör simmar på internet, på thesims2.com. Jag vet att man kan ladda ner personer och spela med dom på Sims 2 men jag vill kunna ta delar från andra personer, typ hårstylar eller läppstift som inte finns på The Sims 2, själva spelet asså. Jag har försökt nästan allt, snälla nån, hjälp mig!!! :( Om du läser detta, snääääälla svara om du vet :unsure: En sims galen flicka :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Det går inte att göra simmar på internet. Men det som går göra är att ladda ner saker. Ladda ner de sakerna du vill ha och hur du gör sen kan du läsa i flera hundra trådar om det. En av dem e >>>DEN HÄR<<<. PS: thesims2.com e VERKLIGEN inte den enda sidan där man kan ladda ner saker. Jag har för mig att det inte finns så mycket frisyrer, smink m.m. där. Redigerat 8 April 2007 av 48893 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Du kan ladda upp simmar som du har gjort i bodyshop via bodyshop så att de kommer med i exchangen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg