Procastinatio Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 alla som hatar scammers sriver dety här!!!!!!!!! NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Onödig tråd, klart alla hatar scammare, finns typ inga som säger: HAHAHA JAG ÄLSKAR DIG DU TOG MINA SAKER M0GZ00RRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag gillar faktistk en scammer, för att han tror att han skammade mig på 100k jag gav honom xD (lura scammers e rooligt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 ja lura dom och raportera dom e roligt men inte bli scammad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Hehe scammern tog bort fel så han gav mig mer än jag ville ha xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Scammers gillar väl scammers för det är de ju själva :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 gillar vissa typer av scammers. Dem som ger ett acc till en. Sedan efter ett tag tar dem tillbaka det då man har lagt in sina saker. Min kompis började träna defence på en pure str han "fick" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 anmäld du har brutit mot en regel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 lol mithril du har ju själv gjort lika meningslösa trådar själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 §1.11 Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg